Η εταιρεία μας εμπορεύεται μπαταρίες διαφόρων τύπων:

  1. Οχημάτων (Ι.Χ , φορτηγών, χωματουργικών, μοτοσυκλετών, σκαφών)
  2. Ηλεκτροκινούμενα οχήματα ( αμαξίδια, κλάρκ, Golf, παιχνίδια κ.α.)
  3. Συναγερμών, UPS, γεννητριών, ειδικές φωτοβολταικών.
  4. Οικιακές (γενικής χρήσης ΑΑ, ΑΑΑ, 9V, 27Α, 23Α κ.α) όλων των τηλεκοντρόλ κ.α.
  5. Ειδικού τύπου (υψηλών απαιτήσεων σε ρεύμα).

Η φόρτιση των μπαταριών είναι εργασία που χρήζει ΠΡΟΣΟΧΗΣ

Πριν καταλήξει κανείς στον τύπο του φορτιστή πρέπει να προσέξει κάποιες λεπτομέρειες.

Φόρτιση ανοικτού τύπου μπαταρία (με τάπες)

  • Κοιτάμε από τις ανοικτές τάπες αν τα υγρά σκεπάζουν τα στοιχεία της μπαταρίας.
  • Πρώτα μετράμε με ένα απλό πυκνόμετρο την πυκνότητα του ηλεκτρολύτη-νερού της μπαταρίας.
  • Αν η μέτρηση είναι 1,265V τότε η φόρτιση είναι στο 100% Αν το πυκνόμετρο που έχετε έχει μόνο χρώματα τότε το πράσινο ή Ο.Κ
  • Αν η μέτρηση είναι 1225-1250 φόρτιση περίπου 75% ένδειξη αρχές πράσινου
  • Αν η μέτρηση είναι 1190-1210 φόρτιση στο μισό ένδειξη στο λευκό
  • Αν η μέτρηση είναι 1180 + κάτω η μπαταρία χρειάζεται επειγόντως φόρτιση. ένδειξη κόκκινο.

Σημαντικό όταν μετράμε με πυκνόμετρο για να καταλάβουμε αν η μπαταρία είναι καλή οι ενδείξεις από ΟΛΑ τα στοιχεία πρέπει να είναι περίπου ίδιες, διαφορετικά τηλέφωνο στο 210 3455151.

Μόλις αρχίσουμε την φόρτιση κρατάμε τις τάπες ανοικτές & προσέχουμε στο θετικό (+) να τοποθετήσουμε το αντίστοιχο (κόκκινο) του φορτιστή
το αρνητικό (-) στο μαύρο του φορτιστή την φόρτιση στις μπαταρίες δεν την στέλνουμε με ανεξέλεγκτη ένταση, η αργή φόρτιση είναι η καλύτερη έτσι το ιδανικό είναι 5 ah/ ώρα (μέχρι 10ah/ ώρα το περισσότερο.) Σε περίπτωση που κανείς βιάζεται & βάλει γρήγορη φόρτιση τα αποτελέσματα είναι μέτρια με κάποια φθορά στις πλάκες τις μπαταρίας. Για περισσότερα στο 210 3455151.
Μόλις τελειώσουμε την φόρτιση ξαναμετράμε όπως στην αρχή στόχος μας το 1,265 V.

Φόρτιση κλειστού τύπου

Στην περίπτωση αυτή χρειαζόμαστε ένα όργανο που μας μετρά την κατάσταση φόρτισης (πυκνότητα υγρών) αλλά εδώ προσέχουμε & την ένταση της μπαταρίας η οποία είναι εξαρτώμενη από την χρήση της μπαταρίας αλλά & την παλαιότητα της.

Φορτίζουμε συνήθως μα νέου τύπου φορτιστές αυτόματης ή ηλεκτρονικής επιτήρησης ώστε να αποκλείσουμε περίπτωση υπέρ φόρτισης.

Η φόρτιση γίνεται απλά όπως σε όλες κόκκινο στο θετικό(+) μαύρο στο αρνητικό (-).

μόλις τελειώσει η φόρτιση ξαναμετράμε εδώ ή ένδειξη πρέπει να είναι 12,60 + άνω & τα η ένταση ανάλογη με το αναγραφόμενο στην μπαταρία
για λεπτομέρειες στο 210 3455151.

Εκκινητές

Για να εκκινήσει κάποιος ένα όχημα πρέπει να ξέρει κάποια πράγματα.

  • Εκκινούμε τα οχήματα ΜΟΝΟ αν έχουμε ΧΟΝΔΡΑ ειδικά καλώδια (με χαλκό).
  • Η εκκίνηση κανονικά γίνεται με μπαταρία εκτός αυτοκινήτου, για αποκλεισμό πιθανής επιστροφής ρεύματος από τυχόν βραχυκυκλωμένης μπαταρίας.
  • Με ειδικούς εκκινητές (ηλεκτρονικού ελέγχου του ρεύματος)